Alunperin tämä meemi esiintyy vain yhdellä kirjaimella ja yhdellä sanalla, mutta lisäsin huvikseni toisenkin kirjaimen ja enemmän sanoja. Tämä löytyi Elämän helminauhaa -blogista. Tein tämän jo huhtikuussa, mutta koska tämä on mielestäni aika hauska meemi, laitetaan uudestaan näytille ;o)


Vastaa omalla alkukirjaimella alkavalla sanalla!

A

Olen: Alma
Haluan: Ahmia aamunkoittoon
Minulla on: Aivot ammollaan ajatuksia
Toivon: Avarakatseisuutta ahdasmielisille
Vihaan: Ahdasmielisyyttä aivan avoimesti
Pelkään: Aggressiivista atomisotaa aavistuksen
Kuulen: Ajatusten ajavan apatiaa ahtaalle
Pohdin: Aivottomia, alastomia adoniksia
Rakastan: Auringonlaskuja aavan aaltoillessa auvoisasti
Minuun koskee: Alavatsaan alituiseen
Minä aina: Arvostan aatteellisia ajattelijoita
Minä en ole: Ajattelematon, androgyyni, apaattinen, amerikkalainen antisankari
Laulan: Antaumuksella, avautuen ajatuksella
Itken: Aniharvoin
En ole aina: Alasti


K

Olen: Kassi
Haluan: Kutistua kutakuinkin kolmekymmentä kiloa
Minulla on: Koira, kissoja, kulta...
Toivon: Kaikille kaukonäköisyyttä, kärsivällisyyttä, kokemuksia
Vihaan: Kiivailijoita kovasti, krääsää kanssa
Pelkään: Katkeroitumista, kaikkeen kyllästymistä
Kuulen: Kaipauksen kuiskailevan keväisin
Pohdin: Katoavaisuutta, kaaosta kyynisesti kyräillen
Rakastan: Kuunnella kitaran kielten koskettelua, keväisten koivujen kasvun kohinaa
Minuun koskee: Kaikkinainen kateellisuus, kansalaisten kostonhimo, kapitalismin kylmyys, kerskakuluttamisesta kasvava kammottava kriisi
Minä aina: Kekkuloin kuteitta kotosalla
Minä en ole: Kärttyisä kai koskaan
Laulan: Keskittyneesti, kaipaustani kuuluttaen, kuumia, kaljantuoksuisia, kapinallisia, kultaisia kesiä kaivaten, kitara käsissä, kesämökkirannassa, koivujen katveessa, kaihon kasvaessa käsittämättömän kokoiseksi...
Itken: Kyyneleen
En ole aina: Kaihoisa