Huh! Helpotuksen huokaus! Olin täysin varma, että tämän viikon saldo olisi ainakin kaksi kiloa plussaa, olen nimittäin kuluneen viikon aikana heittänyt LÄHES JOKAIKISEN järkevän ruokailutavan romukoppaan ja syönyt sekä juonut aivan miten sattuu...

En ole jaksanut syödä aamupalaa, joka meikäläisen kohdalla merkitsee huomattavasti vähemmän iltasyömistä eli kuidut aamulla ovat olleet vähissä ja illalla on sitten sen "korvikkeeksi" tullut vedettyä aivan törkeitä määriä makkaraa, ryynäreitä, kokonaisia broilereita, unohtamatta paria kolmea siideriä joka ikinen ilta.

Työruokailu on ollut päivän ainoa järkevä ruokailu, kaksi näkkileipää pienen margariinilevitenapin puolikkailla, vähintään yksi lasi maitoa, lautasella reilusti yli puolet kasviksia, korkeintaan puolikas isosta perunasta, jos muuta ei ole ollut lisäkkeenä tai noin vajaa neljännes lautasessa riisiä, pastaa jne sekä reilu neljännes lihapitoista kastiketta tai lihaa.

Paino nousi nyt 0.3kg, josta olen suoraan sanottuna riemuissani, olin aivan varma parin kilon noususta x)

847494.jpg

847495.jpg


No, onneksi itse tiedän, mitä olen tehnyt väärin ;o) Ei ole vain niin helppoa parantaa tapojaan silloin, kun aika on todellakin kortilla x) Yritys on kuitenkin kova palata takaisin raiteille, otin juuri profeel-jugurttia litran tölkistä lautaselle ja kaadoin päälle all-bran-kuitumuroja (27% kuitua). Ja sitten kiiruusti töihin!