Löysin tällaisen hauskan meemin Nipsukan porinoita -blogista.


Millainen olet?

Jos saat yli 10, olet normaali kapinallinen teini.
Jos saat yli 20, sinulla on vielä mahdollisuus muuttaa elämäsi suuntaa.
Jos saat yli 30, olet pahasti kieroutunut ihminen jonka on syytä muuttaa elämäntapojaan.
Jos saat yli 40, kukaan ei voi pelastaa sinua. Olet pilannut elämäsi.

1. Minulla on rikosrekisteri [-] (oletan, että jotain vanhoja ylinopeussakkoja ei lasketa?)
2. Minut on viety poliisiautolla kotiin [-] (olen kyllä yrittänyt parhaani tulla sidotuksi ja pamputetuksi, mutta sinivuokoilta en ole kyytiä enkä "kyytiä" saanut ;o))
3. Olen tullut kotiin kaatokännissä [x] (joskus on näinkin päässyt käymään...)
4. Poltan/olen polttanut vakituisesti tupakkaa [x] (mutten enää vuosikausiin)
5. Olen menettänyt neitsyyteni alle 15 vuotiaana [-]
6. Olen ollut poliisin kuulusteluissa [x] (aseenkantolupaa varten on oltava poliisin haastattelussa, oletan, että sen voi laskea tähän?)
7. Olen jäänyt jälki-istuntoon [x] (täsmällisemmin ilmaistuna en ole jäänyt, vaan minut on jätetty jälki-istuntoon)
8. Olen varastanut kaupasta [x] (tämä loppui kuin taikaiskusta, kun täytin 15 vuotta ja älysin yhtäkkiä olevani ihan oikeasti vastuussa tekemisistäni, moraalin vastaisku siis)
9. Olen ajanut autoa ilman korttia [-] (paitsi tietenkin autokoulussa)
10. Minut on yritetty raiskata/on raiskattu koska pukeuduin liian avonaisiin vaatteisiin [-]
11. Olen viillellyt itseäni [x]
12. Olen polttanut itseäni [x]
13. Olen lintsannut koulusta [x]
14. Toivoisin/olen toivonut jollekkin kuolemaa [x] (jos joku ei tätä rastita, valehtelee xD)
15. Olen yrittänyt itsemurhaa [x] (en tosin tarpeeksi kovasti, kuten jokainen voi havaita =))
16. En usko jumalaan/jumaliin [-] (voi Pyhä Emo!)
17. Käytän/olen käyttänyt/kokeillut huumeita [-] (enkä halua koskaan kokeillakaan, alkoholi riittää vallan mainiosti ja sitäkin käytän kohtuudella)
18. Sairastan/olen sairastanut bulimiaa [-] (mutta BEDiä kyllä)
19. Olen ollut koko yön ulkona (telttaretkiä yms. ei lasketa) [x]
20. Minulla on tähänmennessä jo yli 10 rastia [x] (hassu kysymys?)
21. Olen laittanut alastonkuvia nettiin [x] (yhden astetta paljastavamman kuvan kyllä, josta ei kuitenkaan oikeasti näkynyt mitään, silloin hoikempana ;o))
22. Palvon/olen palvonut saatanaa [-] (minä en usko, että uskon Saatanaan)
23. Vanhempani/joku muu aikuinen on sanonut että näytän huoralta [x] (kyllä sitä joskus kakarana tuli kokeiltua sellaista meikkimäärää, että tällainenkin kommentti jostain päin kirposi...)
24. Seurustelen/olen seurustellut samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa [-]
25. Minulla on enemmän kuin 5 lävistystä [-] (4 reikää korvissa)
26. Olen/olen ollut kalju [-] (mutta kerran tuli vedettyä pitkä tukka siiliksi)
27. Olen gootti [-] (tai en tietääkseni ainakaan)
28. Olen jäänyt kiinni suutelemasta samaa sukupuolta [x]
29. Seurustelen/olen seurustellut yli 5 vuotta minua vanhemman henkilön kanssa [x]
30. Olen murtanut jonkun ruumiinosani [x] (tasan yhden kerran, pamautin kotosalla tuolin yli harpatessani pikkuvarpaani niin kovaa, että epäilen sen murtuneen. Kipu oli kova, joten teippasin varpaan naapuriinsa kiinni ja onnuin viikon verran. Jonkunasteinen omituinen hermosärky varpaassa jatkui lähes puoli vuotta, ennen kuin vihdoin hävisi. Joten kai se varvas tosiaan murtui)
31. Olen rikkonut ikkunan [x] (ja maksoin siitä myös)
32. Olen kiroillut kirkossa [-] (en ainakaan muista kiroilleeni)
33. Olen tappanut eläimen [x]
34. Olen esitellyt itseäni maksua vastaan [-] (ihan ilmaiseksi kylläkin =D)
35. Olen harrastanut seksiä maksua vastaan [-] (ihan ilmaiseksi tätäkin)
36. Olen varastanut ystävältä [-]
37. Olen pettänyt tyttö-/poikaystävääni [x] (yhden kerran olen erehtynyt tällaisenkin mokan tekemään ja otin siitä kerrasta opikseni)
38. Olen seurustellut yli 10 ihmisen kanssa [x] (nyt kun aloin oikein pohtia, niin aloin miettiä, olisiko varsinaisia seurusteluja sittenkään noin paljoa... seksisuhteiden määrästä ei puhuta)
39. Haluaisin/olen halunnut kuolla [x] (onneksi selvisin niistä vuosista hengissä, sillä elämä on ihanaa =))
40. Minulla on tähänmennessä yli 20 rastia [x] (laskemattakin tiedän, että varmasti on)
41. Valehtelen usein [-] (en voi sietää valehtelemista, toisaalta olen kuitenkin tylyttämistäkin vastaan, eli mieluummin asian ilmaiseminen liennyttäen, kenenkään tunteita ei ole tarpeen tahallaan loukata, tämä kai tarkoittaa nykykielessä lieviä valkoisia valheita?)
42. En tee/lue koululäksyjä melkein koskaan [x] (pyrin muistamaan kaiken ulkomuistista tai kuulomuistista)
43. Olen/olen ollut velkaa yli 50 euroa [x]
44. Juon enemmän kun vanhempani [x]
45. Vihaan jotain ihmistä/ihmisiä [x]
46. Olen nauranut hautajaisissa [x] (muistelimme hyviä asioita ystävästämme, nauroimme ja itkimme, nauru ei ollut pahantahtoista, vaan ...no kyllä te tiedätte)
47. Olen satuttanut lasta [-]
48. Olen saanut kokeesta hylätyn [x] (näinkin kävi tekuaikoina)
50. Sain pelottavan paljon rasteja tästä kyselystä [x] (rasteja tuli paljon, mutta se ei mielestäni tunnu pelottavalta ;o))

Tästä sitten vaan, jos tekee mieli tehdä meemi, kopioi tästä x)

Meikäläisen rastimäärä: 30 kappaletta eli olen ilmeisestikin kieroutunut ihminen. En kylläkään näe yhteyttä tämän testin ja elämäntapojeni muuttamisen kanssa ;o)