Tässä taas meemiä ajankuluksi. Olen rastinut jälkeenjääneisyyteni tulokset ja laittanut viivan niihin, joita en ole onnistunut suorittamaan (tai en muista xD). Kopioi itsellesi, jos kaipaat puuhaa ja huomioi, että suluissa on meikäläisen omia lisäkommentteja ;o)


Kuinka jälkeenjäänyt olen?

[x] Olen kävellyt lasiovea päin
[x] Olen kompastunut kengännauhaani ja kaatunut naamalleni (sen verran refleksit kyllä pelaavat, että olen saanut kädet eteen, naama on säästynyt)
[x] Olen tukehtunut omaan sylkeeni
[-] Olen nähnyt Matrixin useaan kertaan, mutta en silti tajua sitä (olen katsonut sen ehkä 37 kertaa, koska heti ekalla kerralla se kolahti niin rajusti x)
[-] Kirjoitan vain etusormillani
[x] Olen vahingossa sytyttänyt jotain tuleen (tämä tietenkin edellyttää sitä, että täytyy olla useasti sytyttämässä jotain tarkoituksella, niin kyllä niitä vahinkojakin joskus sattuu, esim. vaatteisiin reikiä jne...)
[x] Olen käskenyt kyttiä häipymään ja joutunut kuseen sen takia (suoraan sanottuna, hermot paloivat aivan totaalisesti ja karjuin suoraa huutoa vanhemmalle konstaapelille, joka oli yksi pallipää! Nuorempaa konstaapelia lähinnä hävetti sen vanhemman käytös ja yritti sitten olla mahdollisimman ystävällinen meikäläiselle. Sinänsä en joutunut kuseen, eikä tilanteesta tullut minulle seuraamuksia, mutta olisin vain halunnut töiden jälkeen mahdollisimman nopeasti nukkumaan...)
[x] Yritin imeä pillistä, mutta se meni enemmän nenään kuin suuhuni (näin muistan käyneen joskus penskana, kun oli vähän turhan kova vauhti päällä)
[x] Joskus kun ajattelen jotain hassua ja nauran kovaan ääneen, ihmiset katsovat minua kummaksuen
[x] Olen yllättänyt itseni kuolaamasta (varsinkin junanvaunussa on hauska herätä siihen, että suu on ammollaan ja kuola valuu naamaa pitkin!)
[x] Olen vahingossa aiheuttanut räjähdyksen (hämärä muistikuva jostain kemiantunnista, joka "ei mennytkään ihan niin kuin piti"...)
[x] Jos joku sanoo sanan "pieru", en voi olla nauramatta (pieruhuumori vain on sellaista, tolkuttoman hauskaa nimittäin)
[x] Olen kääntynyt väärään suuntaan yhden suunnan tielle monta kertaa (siis en tietenkään samalle yksisuuntaiselle, mutta aikoinaan on kyllä tullut kokeiltua muutamaakin yksisuuntaista väärään suuntaan, olipas muuten jännittävä kokemus!)
[x] Joskus vain lopetan ajattelun ja tuijotan kauas
[x] On mahdollista nuolla kyynärpäätä (oli se mahdollista penskana, kun on yliliikkuvat nivelet... enää en kyllä ylety omiin kyynärpäihini, mutta aina voi nuolla kaverin kyynärpäitä, sitäkin on siis tehty...)
[x] Yritin juuri nuolla kyynärpäätäni (...)
[x] Ihmiset usein ravistavat päätään ja kävelevät pois luotani (juu, tätäkin tapahtuu ja joskus mietin, että toivottavasti useammin hyvässä mielessä kuin huonossa mielessä x)
[x] Ihmiset usein käskevät minun kuunnella "sisäistä ääntäni" (miten määritellään usein? mulla on muutama kaveri, jotka kehottavat mua aina miettimään, mitä mä itse oikeasti haluan, kun pohdin kaikenlaisia asioita)
[x] Purukumi on tippunut suustani puhuessani (nykyään en erityisemmin syö purkkaa)
[x] Olen käyttänyt sormiani laskiessani helppoa matikkaa (edelleen, etenkin havainnollistaakseni asioita toisille)
[x] Olen hypännyt ulos liikkuvasta ajoneuvosta (niin, kyse ei tainnut olla jälkeenjääneisyydestä, vaan kokeilunhalusta...)
[x] Olen syönyt ötökän 5€ tai vähemmästä (hei, kamoon, pienenä tuli syötyä kärpäsiä ja matoja sekä pieniä kiviä ihan ilmaiseksi =D)
[-] Välitän ketjukirjeitä koska pelkään uhkien käyvän toteen (jos joskus tulee vastaan kiva ketjukirje, siis sellainen, jossa on mukava ajatus, mutta se pilataan uhkauksella, muokkaan viestin ensin. poistan uhkaukset ja kirjoitan tilalle, että "mitään pahaa ei tapahdu, vaikka vain deletoisit tämän meilin" ja sitten vasta saatan lähettää sen muiden mielenpiristykseksi, mutta harvemmin kuormitan sähköpostipalvelimia ;o))
[x] Olen tehnyt tyhmiä asioita kännissä (örveltäminen on niin ääliömäistä, mutta...)
[x] Olen juossut ympäri alasti kännissä (siis hauskempaa on kyllä juosta ympäriinsä alasti ja selvinpäin xD sitäkin on tehty...)
[-] Olen juossut golfkärryn rengasta päin kännissä (en golffaa, ehkä tämäkin olisi muuten voinut onnistua?)
[x] Olen etsinyt jotain esinettä joka paikasta ja vasta sitten tajunnut sen olleen koko ajan kädessäni (joo ja silmälaseja joka paikasta, kunnes olen tajunnut niiden olevan pääni päällä...)
[-] Rikon vahingossa paljon tavaroita (jännä juttu, mutta olen niin pihi, että yritän olla aina rikkomatta yhtään mitään)
[-] Ystäväni tietävät olla käyttämättä isoja sanoja seurassani (useimmiten se menee niin päin, että minä käytän "isoja sanoja" ja sitten pitäisi suomentaa)
[x] Ystäväni pitävät minusta koska olen hauska naurun kohde (yleensä meikäläisen elämässä sattuu ja tapahtuu, minkäs teet kun on tällainen höselö)
[x] Kallistan päätäni sivulle kun olen hämmentynyt (useimmiten siksi, etten kuullut kunnolla ja pään kallistaminen on pyrkimys kuulla paremmin)
[x] Alan joskus selittää tarinaa ja yhtäkkiä unohdan mitä olin kertomassa (voi, näin on käynyt lukemattomia kertoja, mutta se johtuu siitä, että ajatus on niin paljon nopeampi, kuin suu joka tarinoita kertoo, joten kun olen päässyt tarinan puoleenväliin, ajattelen jo seuraavaa juttua...)
[x] Olen tippunut tuolilta
[x] Kun makaan selälläni sängyllä, tuijotan kattoa ja etsin siitä kuvia ja tekstejä (myönnettäköön, että viime aikoina ei ole ollut enää niin paljon tekemisen puutetta, että olisin ehtinyt harrastamaan tätä "merkkien-etsintä-tuijottelua", mutta hauskaa se oli, varsinkin penskana)
[x] Teen tätä testiä kun minun pitäisi tehdä jotain tärkeämpää (niinpä...)


Sitten ei kun ihmettelemään...