Päätin eilen, että pidän sen läskipäiväni tällä viikolla sunnuntaina (johtuen tosiaan siitä, että lähden tästä kohta töihin ja on ihan turha yrittää nauttia mässäilemisestä, jos sen jälkeen on vielä lähtö edessä... niin puhumattakaan siitä, että mä tykkään samalla juoda useamman tölkin siideriä, että lähde siinä sitten mihinkään autolla..).

Ja tiedättekö, joskus sitä oppii virheistään ja suunnittelukin saattaa kannattaa!

Nimittäin, kävin muutamia tunteja taaksepäin kaupassa hakemassa ne 'mässyt', joihin kuului ensinnäkin 6 tlk siideriä (Extra Dry on tosiaan kuivaa, eikä sokeria oo kuin nimeksi ;o)) ja sitten ne sipsit ja kermaviilit... No, edellisillä kerroilla oon ollu _tosi tyhmä_ ja ostanu reilusti sipsiä, puoli kiloa ainakin ja kermaviiliäkin monta purkkia, ihan varmuuden varalta, ettei varmasti lopu mässäillessä kesken.

Oon havainnut nyt tässä kuluneen neljän viikon ruokapäiväkirjan ja laihduttelun aikana, että eihän mulla ole mennyt alas kuin yks 200g sipsipussi ja sen kanssa 2 purkkia kermaviiliä mausteineen (siideriä, punkkua ja alkoholia yleensä tuntuu kyllä menevän helposti aina enemmän kuin olis välttämättä tarpeen x-)). Ja tällä kertaa päätin, että mä EN OSTA, kuin sen yhden 200g sipsipussin ja 2 purkkia kermaviiliä ja sit kans pärjään sillä =D

Onnistuin olemaan ostamatta enempää, kuin mitä olen nyt viime aikoina alas saanut, ettei tarvitse sitten seuraavana päivänä harmitella, että "prkl kun jäi, täytyy tää toinenkin päivä vielä käyttää sipsin syömiseen..." ja mutista taas itselleen, että tyhmätyhmätyhmä. Ja nyt sit odotan innolla huomista, 5 tölkkiä siideriä jäljellä (yhden join äsken näkkärin ja tonnikalan seuraks) ja se sipsipussi tossa takavasemmalla, aivan ajatusten reunalla *slurps* =P

Täytyy ihmetellä sit huomenna, että miltä se tuntui, kun ei ollutkaan sitä toista tai kolmatta "turvapussia" siltä varalta, että edelliset loppuu kesken ;o) Ja nyt duuniin!