No thoh, taisin joutua sitten eilisen työillan aikana ristivetoon, niskat ovat jumissa ja ääni poissa. Ja juuri nyt tarttis lähteä taas töihin...

12:00 Maitokahvia ja Alpen Light Chocolate & Orange -kuitupatukka.

Jahas. Paikan, jossa olin työskentelemässä, omistaja teki mulle ns. 'korruptiopizzan' =) Siis ihan ilmaiseksi, heitteli satunnaisia täytteitä plätän päälle ja nakkasi uuniin ja iski pizzan mulle kainaloon, kun lähdin kotiin päin. Tuli tosi hyvä mieli, ei sen omistajan olis tarvinnu mulle ruokaa tehdä ja vielä ilmaiseks, kyllähän mä palkan saan siitä työstä. Se oli tosi mukavasti tehty, kiitin kauniisti ja äsken syötiin miehen kanssa pizza puoliks pois. Niskatkin vertyivät keikan aikana jonkin verran ja ääni aukesi aika hyvin ;o)

19:30 ½ pizzaa (ananas, jalapeno, kinkku, kebab, juusto), maitokahvia.

ps. nk. 'perhehelvetin' seuraajille: sairasloma on tehnyt miehelle hyvää, alkaa olla jo pirteämpi, nukkuu kyllä paljon, muttei ole enää ihan niin apaattinen. Odotan mielenkiinnolla tulevaa terapiaa.