Hyvin ne nesteet hilluu ja heittelee. Menkat alkoivat eilen ja oli mielenkiintoista havaita, että treeni yhdistettynä menkkanestekertymään sai aikaan painonnousua parhaimmillaan n.3kg. Tämä siis tiistai-iltana, hyvien treenipäivien jälkeen. Keskiviikkoiltana 2kg vähemmän ja torstaiaamuna vaaka näytti samaa  kuin viime perjantaina vaa'alle noustessa eli peräti 1kg vähemmän kuin nukkumaan mennessä.

Tänä aamuna tilanne onkin sitten 90.7kg eli +400g viime perjantaista.

643850.jpg


Edelleen tosin uskon, että tämä johtuu menkoista ja että ens perjantaihin mennessä pitäis olla reilusti pudotusta edessä, ottaen huomioon kuinka reippaasti tässä on menty ja kuinka kiltisti syöty =) Niin, täytyyhän tässä tietenkin jatkaa nyt liikkumista, että saa nuo nesteet irti. Tosin tässä just vähän aika sitten keskustelin yhden aika erinomaisen paljon treenaavan likkakaverin kanssa siitä, kuinka hämmästyttävän paljon lihakset pystyvät imemään nestettä itseensä tietynlaisen treenin päälle. Mutta mulla on kyllä luja usko omaan onnistumiseen ;o) Tässä vielä käppyrä:

643851.jpg


Onhan se ärsyttävää, että tulee toinen viikko putkeen plusmerkkistä tulosta, mutta kun tuskailin, että "miksei se paino laske...", niin mun mies kyllä silmäili mua "siihen malliin" ja sanoi, että hänen mielestään maha on selvästi pienentynyt! Arvatkaas vaan tuliko hyvä mieli =) Ja se on onneks sellainen, ettei se höpötä mulle mitään valheita vain siksi, että mulle tulis parempi mieli. Joko se puhuu totta tai sitten jättää sanomatta eli sen ääneen sanomalla huomiolla oli kyllä mulle voimakkaasti positiivinen vaikutus. Lisäsihän se diplomaattisesti, että eihän hän voi tietää, onko vaan joku turvotus lähtenyt pois, mutta että "joka tapauksessa Sun mahas on selvästi pienempi kuin ennen" =)

Pohdin tässä, että jokohan sitä jaksais laskea, kuinka paljon on tullut kaloreina ja pisteinä syötyä, ei nimittäin ole muutamiin viikkoihin ollut energiaa laskea, oon menny vaan "mututuntumalla", eikä se oo koskaan pidemmän päälle hyvä x)